nedeľa 17. februára 2013

Posuď knihu podľa obalu 12

Meme z dieľne Syki. Jeho úlohou je pridať anotáciu na hociakú knihu a pridať vlastný názor...

Anotácia
Pätnásťročná Clary Freyová sa v nočnom klube stane svedkom vraždy – vraždy, ktorú spáchali traja tínedžeri so zvláštnymi tetovaniami na tele a s prapodivnými zbraňami. Stačí len okamih a všetky telá jej zrazu zmiznú pred očami. Potom je naozaj ťažké zavolať policajtov, aby vyšetrili vraždu neviditeľnej obete neviditeľnými tínedžermi. Tak sa Clary prvýkrát stretla s Jaceom, Tieňolovcom, ktorý zbavuje náš svet démonov. Clary je vtiahnutá do Jaceovho sveta, jej mama zmizne a ju napadne démon. Ale prečo majú démoni záujem o Clary a jej mamu? A prečo Clary ako jediná vidí Tieňolovcov a svet démonov?

Môj názor
Knihu som ešte nečítala (a že by som fakt chcela!) ale tá obálka ma upútala hneď, ako som knihu prvý krát zbadala. Viem, je jednoduchá a možno nie taká dobrá ako originál, no napriek tomu sa mi páči. Tie ornamenty pod názvom aj nad ním a pod ním pekne dotvárajú obálku a aj tá zelená kombinácia farieb vypadá veľmi zaujímavo.

4 komentáre:

  1. Hele ale pořád je tahle obálka lepší než ta naše česká... :D)) Samozřejmě originály jsou boží vždycky (většinou) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa tiež páči, originál je síce omnoho krajší, ale rozhodne to je lepšie ako česká obálka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mnohem hezčí než česká obálka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.