streda 9. januára 2013

Waiting on wednesday 8

Waiting on Wednesday je týždenné meme, ktoré usporiadava Breaking the Spine. Cieľom je predstaviť knižky, ktoré si chcete prečítať.













Espressologie - Kristina Springerová

Sedmnáctiletá studentka Jane si přivydělává v malé kavárně jako baristka a časem vytvoří teorii, podle níž se charakter lidí pozná dle jejich oblíbené kávy. I jí samotné to přijde jako trochu bláznivý nápad, ale jen do doby, než dá dohromady několik párů, kterým to pak úžasně klape. V tu chvíli se z ní stává espressologická hvězda, k níž si chodí pro radu a rande lidé z celého města. Ale dokáže Jane najít životní lásku i pro sebe, nebo bude jediná, komu se štěstí vyhne?





Budem rada ak mi zanecháte komentár a niekto by mi mohol napísať, či si to ešte pýta overovanie slovom. Kým ste ma na to neupozornili, som si toho nebola vedomá :)

5 komentárov:

  1. espresologiu vrelo odporúčam, milá oddychová kniha :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada :) niekedy sa k nej dostanem... dufajme :)

      Odstrániť
    2. ako nečakaj od nej veľa :) je predvídateľná, ale ja so si ju poriadne uzila :)

      Odstrániť
    3. tak necakam od nej, ze to bude ja neviem, najlepsia kniha aku som kedy citala alebo co. len som na nu proste zvedava...

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.