utorok 15. januára 2013

Teaser tuesday 10

Utorkové meme z dielne Should be reading.


Vezmi knihu, ktorú práve čítaš
Otvor ju na náhodnej strane
Napíš 2 teaserové vety odkiaľkoľvek z onej strany
Nezahŕňaj do toho SPOJLERY!!! (Ujisti sa, že to, čo píšeš, toho z knihy neukazuje príliš moc. Nechceš predsa zničiť prekvapenie ostatným!)
Zdieľaj tiež názov knihy a autora, aby si mohli ostatní TT účastníci túto knihu pridať do svojej "to-read" zložky.











Ticho - Becca Fitzpatricková



Nefili.




Jev ma netrpezlivým pohybom chytil do náručia a pritisol k sebe," Teraz sa hlavne nepúšťaj."




Toto je môj jubilejný, desiaty TT. Ťažko uveriť, že blog mám už 10-11 týždňov.
Každopádne, ku tejto knihe nebudem písať recenziu, lebo by som nevedela, čo o nej veľmi napísať. Nejako veľmi ma neohúrila, ale nie je ani zlá. Proste taký ten priemer. Možno sa ale dočkáte recenzie na posledný diel, keď sa k nemu raz dostanem :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.