nedeľa 6. januára 2013

Šílenství obálek 3


Meme vytvorené Zuzzi. Cielom je porovnať obálky kníh jednej série. 


Mariotovi dediči. Všetky obálky majú čosi do seba. Znázorňujú štyri živly (hoci v živote by nikto nepovedal, že štvorka - tá žltá - je zem). Tá prvá znázorňuje vzduch a ten výr celú obálku krásne dokresluje. Môj obšúbený Miseag, ktorý zodbí druhú obálku sa veľmi nepodaril, napriek tomu tá obloha a zelený oheň vypadajú úžasne. Pri tretej je jasne vidieť siluety vo vode a vyzerajú kúzelne. Môj víťaz je ale predsa len tá štvorka. Je najvymakanejšia, napriek tej zemi. 
Moji milovaní MD sú teda naozaj úžasné aj zvonka :)

A váš názor (okrem toho, že to nie je veľmi dobrá fotka?)

7 komentárov:

  1. Ja by som na zem, oheň aj vzduch zvolila iné farby 8D veď to nemá zmysle dať oheň zelený a zem žltú 8D Takže najviac sa páči mne tá časť s vodou, ako jediná dáva zmysel 8D a je aj pekná 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa najviac páči trojka a štvorka :) A podla mna to úplne vystihuje knihy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snad konecne niekto kto to cital? Hadam neni mozne :D ale md su uzasni <3

      Odstrániť
  3. knihy jsem nečetla ale nejvíc se mi líbí třetí a čtvrtá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.