nedeľa 20. januára 2013

Posuď knihu podľa obalu 8

Meme z dieľne Syki. Jeho úlohou je pridať anotáciu na hociakú knihu a pridať vlastný názor...

Názov knihy - Milion slunci
Autor - Beth Revisová
Dátum vydania - 12.11.2012
Anotácia 
Jsou to už tři měsíce, co byla Amy odpojena. Kam se podívá, všude stěny, už tři měsíce. Syn se ujal velení lodi a rozhodl se skoncovat s Phydusem a přestat svým lidem lhát. Jenže ani on nezná celou pravdu, a když spolu s Amy začínají zjišťovat, co všechno jim zatím zůstalo utajeno, je jasné, že mají před sebou dlouhou cestu, na níž si každý krok musí tvrdě vybojovat. Jak to bude dál s Lodí mezi hvězdami?

Môj názor
Ja som nečítala ani prvý diel (a že ma to ani vôbec neláka), ale uznávam, že obálky to má naozaj pekné. A táto je ešte krajšia než tá prvá. Jedna z najkrajších obálok, aké som videla :D

2 komentáre:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.