pondelok 14. januára 2013

Obálková vojna 5

Moje meme, V skratke ide o o, porovnať dve-tri verzie obálky tej istej knihy (z rôznych krajín, hardcover-paperback...)



Knihu som nečítala a úprimne, zatiaľ sa na ňu ani nechystám, ale uznávam že obálku to má naozaj krásnu (a pokračovanie ešte krajšiu!). Hmm... obálku. Samozrejme mám na mysli tú našu, ktorá je vlastne z originálu. A nebudem vás napínať, páči sa mi naozaj najviac. Našla som ale ešte aj ďalšie. Tá prvá (tuším nemecká) sa mi tiež páči, je zaujímavá, hoci tí ľudia sú strašne pri sebe a je to celé také zvláštne. Kebyže niekde vidím obálku č.2 tak sa jej ani nedotknem, pretože vo mne evokuje čosi technické. Ešte aj zvolené farby sú jak z technického nákresu. Teda nie ďakujem...

1 komentár:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.