streda 30. januára 2013

Mesačná chvastačka - január 2013


Momentálne mám nejaké problémy so spárovaním mobilu a počítača, takže miesto doterajších fotiek vám sem dám len obrázky kníh. Snáď to nebude vadiť.


Knihy prečítané


Súženie (Kate) - dočítané
Ticho (Fitzpatricková)
Aféry Finy S. (Činčárová)
Príbeh čarodejnice (Harknessová) - rozčítané



Knihy kúpené




Ani tento mesiac som veľmi neminula (nebolo čo míňať :/)



Knihy vyhraté




Síce som toho veľa nepokúpila ale aspoň som čo-to povyhrávala a to hneď v troch súťažiach! The christmas book som vyhrala u Simone, Phoenixa vo veľkej vianočnej súťaži Fragmentu a prvé dva diely Temných vízií u Prudent.wolf. Všetky knihy okrem The Chrostmas book som už prečítala (moja angličtina nie je na takej úrovni, aby som si na to trúfla) a pokiaľ máte záujem, všetky tri okrem Phoenixa ponúkam na výmenu. Kompletný zoznam tu.

Knihy vymenené


Príbeh čarodejnice mám momentálne rozčítané (ale skoro už dočítané) a Očami vraha som ešte ani nezačala. Nuž čo.

Dokopy


6 komentárov:

  1. Charles Dickens vypadá moc krásně!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tajný kruh by som si rada prečítala 8)
    Phoenixa som vyhrala aj ja 8P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všichni pořád něco vyhrávají a já nic sakra :D Jinak Tajný kruh bych si také ráda přečetla a ten Dickens vypadá super, Penguiun má dobrou angličtinu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Baby, ak mate zaujem o dickensa, vymenim ho, napiste mi na mail. na tajny kruh sa tesim, momentalne mam z kniznice aj dalsie dva diely ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Baby, ak mate zaujem o dickensa, vymenim ho, napiste mi na mail. na tajny kruh sa tesim, momentalne mam z kniznice aj dalsie dva diely ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.