streda 2. januára 2013

Mesačná chvastačka - december 2012


December je už za nami, väščina prázdnin tiež a je na čase spraviť moju obľúbenú Mesačnú chvastačku.

Knihy prečítané
Súženie (Lauren Kate) - rozčítané

Knihy kúpené

 

Tento mesiac mi akosi došli peniaze, takže som si kúpila iba Upírsku akadémiu, ktorá mi prišla akurát dnes (bez nej som MCh predsa nemohla spraviť!) Je to teda najnovší klenot mojej zbierky a ako vidíte, tá kniha je naozaj nádherná ;)

Knihy vyhraté


Konečne som čosi vyhrala! Vlastne ešte v novembri, ale výhra prišla tento mesiac. Vyhrala som u Syki, a to konkrétne Nadpozemskú, plagát Rezistencie, nálepku Erebos, dve klasické záložky a jednu magnetickú. 

Knihy vymenené 


Tento mesiac sa mi podarilo vymeniť hneď štyri knihy. Padlí andelé a leviatan, Dcéru dymu a kostí, Čierny sneh a Škaredých. Škaredých sa mi podarilo vymeniť hneď ďalej a Dcéra dymu a kostí je to jediné, čo som už čítala. 

Knihy, ktoré som dostala


Toto sú knihy, ktoré som dostala na Vianoce. Vášeň len tak do zbierky, naozaj sa teším ale na Vykúpenie (ale bohvie, kedy sa ku nemu dostanem). Motýlika som už čítala, a je to naozaj úžasná kniha ;) 

Všetko dokopy


A tu sú knihy pokope. Ako vidíte, december sa niesol v znamení anjelov ;) 

3 komentáre:

  1. wau Nadpozemskú závidím 8) Čítala som ju cez net, ale nemám ju doma.
    Upírska akadémia vyzerá bohovsky! Tiež ju mám len ako súbor v PC, ale veľmi rada by som ju držala v ruke. Prečítať som ju ešte nestihla.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné tituly! Chtěla bych si přečíst knihu Padlí Andělé. Vypadá zajímavě. Prosinec byl bohatý na knihy. :3 :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hej, celkom bol ;) na nich som zvedava aj ja, ale netusim, kedy sa k nim dostanem...

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.