piatok 11. januára 2013

I´m obsessed with... 6


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom...


Dnes som sa rozhodla dať sem PLL, keďže mi v utorok znova začali :) Jasné, ďalší z mojich najobľúbenejších seriálov. Navyše baby sú úplne skvelé, ja byť nimi, tak už dávno skončím na psychiatrií...

3 komentáre:

  1. Ja som včera kukala nový diel 8P ale veľa som pozabúdala...super seriál 8) milujem Lucy Hale 8)
    ale v seriáli mám najradšej Caleba 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiez milujem caleba a najradsej mam hannu a celkovo ashley benson ;)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.