streda 16. januára 2013

Giveaway!!!

Mám tu svoju druhú súťaž vzhľadom k tomu, že tú minulú som zrušila, lebo sa vás prihlásilo málo. Dnes tu mám dve knižné ceny, ktoré mi do súťaže darovala kamarátka a jednu kozmetickú (ktorej sa potrebujem zbaviť :D) Takže budú traja víťazi.
Knihy sú v slovenčine a kozmetika je z limitovanej edície od Essence Breaking dawn 2 - ide o očnú linku a tieň Jacobs protection a potom o jeden svetlý trblietkavý tieň z tej edície.




  • Súťaž trvá od dnes - 16.1 do 16.2
  •  Víťazov vylosuje Random.org 17.2
  • Súťaž o knihy je aj pre ČR o kozmetiku len pre SR
  • A tiež budem rada, ak budete súťaž zdieľať. Budete tak mať väčšiu šancu na výhru. Pripíšte mi to niekde spolu s linkom.


Veľa šťastia :)

9 komentárov:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.