nedeľa 27. januára 2013

30 day book challenge - kniha, v ktorej by som chcela žiť

Challenge z dieľne Kecennnky

Tak na toto som mala úplne jednoznačnú odpoveď a tou je: 


Autorka - J.K.Rowlingová
Názov - Harry Potter 1 - Kameň mudrcov
Séria - Harry Potter
Anotácia - Harry Potter je sirota žijúca u svojich príbuzných, Dursleyovcov. Tí sa o neho starajú len z povinnosti a je to aj vidieť. Veru, pre chlapca život nie je med lízať. Myslí si, že je obyčajný chalan. V jeho jedenástich rokoch sa však začnú diať podivudodné veci – dozvie sa, že jeho rodičia boli slávni čarodejníci a on po nich zdedil ich schopnosti. Dostáva záhadné listy, navštívi ho obor sympaťák, na jeho radu sa prihlási na Rokfortskú strednú školu čarodejnícku. Tu sa naučí hrať metlobal a stretne sa v boji so svojím úhlavným nepriateľom… 

Prečo? Lebo, keď prišiel Harry do Rokfortu všetko bolo krásne, idylické a ja som vždy snívala po tom, že mi znenazdajky príde list z Rokfortu. Lebo mágia je úžasná a vždy som sa chcela vedieť naučiť čarovať :)

1 komentár:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.