nedeľa 30. decembra 2012

Posuď knihu podľa obalu 5

Meme z dieľne Syki. Jeho úlohou je pridať anotáciu na hociakú knihu a pridať vlastný názor...

Anotácia
Kniha múdrosti starých Toltékov.
Kniha pomáha odhaliť a pochopiť naše vnútorné návyky v myslení. Pomaly odkrýva tajomstvo zdravého emočného sveta, zbavuje strachu a vedie človeka k vnútornej osobnej slobode. Učí nás spoznávať svet vlastných obmedzení a škodlivých návykov. 
Odhaluje pravidlá uložené v našom podvedomí, v našich slovách a činoch. Číta v tajomstvách slov a pravidiel, ktoré nás robia nešťastnými a bezmocnými. Nachádza východiská a učí nás zmeniť postoje, chápať seba ako jedinečnú bytosť s právom byť šťastný. 

Môj názor
Asi vám došlo, že toto nie je kniha, aké vyhladávam a čítam. Absolútne ma nebavia. No napriek tomu, keď som túto knihu doma našla, proste som musela zobrať si ju do ruky a prelistovať ju. Naprosto ma opantala tá titulka. Je absolútne dokonalá. Farby sú rozložené tak, že vôbec neprekážajú a tie kvetiny po bokoch sú zvláštne, no napriek tomu pekne dopĺňajú celú obálku. 

2 komentáre:

  1. To je parádní číslo. :) Jak tak koukám, už jsi se zapojila, tak držím palce. :)

    Podle obálky bych si knihu přečetla. Podle anotace ani moc ne, ale třeba by se mi to líbilo. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.