piatok 21. decembra 2012

I´m obsessed with... 3


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom...

Kedže sú tu už Vianoce, rozhodla som sa tento diel venovať im. Vzhľadom k tomu, že som posadnutá celými Vianocami, bolo by to nadlho, pretože milujem kombináciu jedlo + rozprávky + darčeky + prázdniny.  A sneh. Tak som sa rozhodla vám aspoň prezradiť moju obľúbenú vianočnú rozprávku. A čo, keď nie Popoluška? Nuž áno, Vianoce bez nej si neviem ani predstaviť. Preto ju pozerám každé Vianoce. A ešte ma neomrzela :)




A týmto všetkým prajem Veselé Vianoce a Šťastný Nový Rok 2013 :)

2 komentáre:

  1. Úplne súhlasím!!! Zbožňujem túto rozprávku, minulý rok som ju však nedopozerala, lebo otec mi to prepol 8( Tento rok som ale rozhodnutá ísť cez mŕtvoly! aj tak si ju pozriem 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ju pozeram uplne KAZDY rok, ved presne - Vianoce bez popolusky su ako Vianoce bez... stromceka!

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.